Indkaldelse af råd 887 109 08
Få et tilbud

Hvad hvis jeg gerne vil klage?

Det er meget vigtigt for os at yde en god service af høj kvalitet. Kooi forsøger altid at yde sine kunder den bedste og hurtigste service. Det kan dog ske, at vores service ikke sker som planlagt. Vi hører gerne, hvis det har været tilfældet. Så finder vi en løsning på det. Sammen.

Hvordan skal du sende din klage?

Det er vores ønske at behandle eventuelle klager så omhyggeligt som muligt. Din klage kan desuden danne baggrund for, at vi får kigget på, hvordan vi kan forbedre vores service. Der er flere måder, du kan kontakte os, hvis du ikke er tilfreds. Du kan sende en e-mail til info@247kooi.com eller ringe til os på +31 88 247 5610.

Vi bestræber os på at bekræfte modtagelsen af din klage i løbet af 10 arbejdsdage og at behandle klagen i løbet af seks uger. Du modtager en skriftlig bekræftelse herpå. Klager, der ikke er udfyldt korrekt, behandles ikke.